Csapatunk

Vezetőség:

EszterKovács Eszter

óvodavezető

Tanulmányok, szakmai tapasztalatok:

  • 1980. középfokú óvodapedagógusi végzettség
  • 1989. felsőfokú óvodapedagógusi diploma
  • 2003. felsőfokú közművelődési, játszóházi foglalkozás-vezető
  • 2006– Montessori szakvizsga
  • 1980–1995 Budapest X. napközi otthonos óvoda
  • 1997– gyermektáboroztatás a Kölyök fogadóban
  • 2004–2006 Eszterlánc játszóház irányítása, vezetése
  • 2006– Eszterlánc Magyar–Angol Montessori óvoda vezetése

Érdeklődési kör: kertészkedés, kézműves tevékenységek, játékszerek-bábok készítése, korongozás

EszterStrausz Eszter

a Montesz alapítvány képviselője

Tanulmányok, szakmai tapasztalatok:

  • 1996-2000 Pedagogische Academie Basis Onderwijs – Montessori óvodapedagógusi, tanítói és Montessori pedagógiai diploma
  • 2003. diploma honosítása, magyar óvodapedagógusi és tanítói diploma
  • 1996–2002 holland montessori iskolákban különböző korosztállyal foglalkozott
  • 2002–2005 montessori óvoda, iskola Budapest és Majosháza
  • 2002– magánórák angol nyelven gyermekeknek és felnőtteknek
  • 2005–2006 Eszterlánc játszóház, Budapest
  • 2006– óvodapedagógus az Eszterlánc Magyar–Angol Montessori óvodában
  • 2008–2010 Pannon Kincstár Tanoda – kísgyermekgondozó, -nevelő szakképzés

Nyelvismeret: holland, angol, magyar

Érdeklődési kör: saját taneszközök készítése, utazás, zenehallgatás

Amikor gyerekekkel foglalkozunk, nagyobb szükség van megfigyelésre, mint tesztelésre.

Piros Csoport:

EszterEszter CsillaCsilla ZsófiaZsófia
Sohase segítsünk a gyereknek egy olyan feladatban, amiről úgy érzi, hogy egyedül is meg tudja csinálni.

Kék Csoport:

LauraLaura BernadettBernadett ZsanettZsanett
A gyermek szabadságának biztosítása nem azt jelenti, hogy magára hagyjuk.

Sárga Csoport:

OrsolyaOrsolya HajnalkaHajnalka SzilviaSzilvia
Ahhoz, hogy segítsük a gyermeket, olyan környezetet kell biztosítanunk számára, amely lehetővé teszi a szabad fejlődését.

Gyermekház:

IldikóIldikó ErikaErika
A jutalmazás és büntetés rendszere természetellenes vagy kényszerű erőfeszítésekre ösztönöz, ezek kapcsán semmiképpen sem beszélhetünk a gyermek természetes fejlődéséről.

Extra pedagógusok:

AutumnAutumn ZsanettZsanett
A nevelési folyamat megfelelő működésének egyik mutatója a gyermek boldogsága.

Munkatársaink:

AlexandraAlexandra ÉvaÉva AnikóAnikó