Vezetőség:
Kovács Eszteróvodavezető
Tanulmányok, szakmai tapasztalatok:
- 1980. középfokú óvodapedagógusi végzettség
- 1989. felsőfokú óvodapedagógusi diploma
- 2003. felsőfokú közművelődési, játszóházi foglalkozás-vezető
- 2006– Montessori szakvizsga
- 1980–1995 Budapest X. napközi otthonos óvoda
- 1997– gyermektáboroztatás a Kölyök fogadóban
- 2004–2006 Eszterlánc játszóház irányítása, vezetése
- 2006– Eszterlánc Magyar–Angol Montessori óvoda vezetése
Érdeklődési kör: kertészkedés, kézműves tevékenységek, játékszerek-bábok készítése, korongozás
a Montesz alapítvány képviselője
Tanulmányok, szakmai tapasztalatok:
- 1996-2000 Pedagogische Academie Basis Onderwijs – Montessori óvodapedagógusi, tanítói és Montessori pedagógiai diploma
- 2003. diploma honosítása, magyar óvodapedagógusi és tanítói diploma
- 1996–2002 holland montessori iskolákban különböző korosztállyal foglalkozott
- 2002–2005 montessori óvoda, iskola Budapest és Majosháza
- 2002– magánórák angol nyelven gyermekeknek és felnőtteknek
- 2005–2006 Eszterlánc játszóház, Budapest
- 2006– óvodapedagógus az Eszterlánc Magyar–Angol Montessori óvodában
- 2008–2010 Pannon Kincstár Tanoda – kísgyermekgondozó, -nevelő szakképzés
Nyelvismeret: holland, angol, magyar
Érdeklődési kör: saját taneszközök készítése, utazás, zenehallgatás
Sohase segítsünk a gyereknek egy olyan feladatban, amiről úgy érzi, hogy egyedül is meg tudja csinálni.
Óvoda:
Laura Szabina Hajnalka SzilviaAhhoz, hogy segítsük a gyermeket, olyan környezetet kell biztosítanunk számára, amely lehetővé teszi a szabad fejlődését.
Gyermekház:
Ildikó Erika JuditA jutalmazás és büntetés rendszere természetellenes vagy kényszerű erőfeszítésekre ösztönöz, ezek kapcsán semmiképpen sem beszélhetünk a gyermek természetes fejlődéséről.
Tanulócsoport:
Eszter Éva BernadettA nevelési folyamat megfelelő működésének egyik mutatója a gyermek boldogsága.